Toast: Tech's Forgotten Brands
Lars Johansson
2009-08-30 23:40:23 UTC
http://www.businessinsider.com/2008/8/tech-brands

26. Usenet

Har använt 14... Vinner jag?
--
"A man can't just sit around."
Lars Johansson
Thommy M.
2009-09-01 16:23:51 UTC
Post by Lars Johansson
http://www.businessinsider.com/2008/8/tech-brands
26. Usenet
Har använt 14... Vinner jag?
Jag når bara 12, men lägg inte dit usenet. Det enda vettiga formatet för
diskussionsfora får inte förpassas till historien.

Däremot skulle PC in på listan och det snabbt.
TMM
2009-09-01 16:33:51 UTC
I så fall får du dela vinsten med mig.
x***@y.z
2009-09-01 23:14:37 UTC
Post by Lars Johansson
http://www.businessinsider.com/2008/8/tech-brands
26. Usenet
Har använt 14... Vinner jag?
16 är jag uppe i. Usenet oräknat.
--
Post by Lars Johansson
Observera att jag inte har manuellt redigera ditt inlägg, ändå försvann all
text från det inlägg du svarade på. Fundera ett tag på vad det kan bero på!
Det är deras sätt att försöka "censurera" med hjälp av korspostning och
lyteskomik! Jag har tydligen återigen fått en hatkampanj på halsen.

kjell anser att toppostning är censur av honom. Dessutom är det visst lyteskomik. Vi får hoppas att kjell inte lider alltför mycket av sitt "lyte".
Bob Terwilliger
2009-09-02 19:31:47 UTC
Post by x***@y.z
Post by Lars Johansson
http://www.businessinsider.com/2008/8/tech-brands
26. Usenet
Har använt 14... Vinner jag?
16 är jag uppe i. Usenet oräknat.
Jag nådde också 16. Ville räkna in Inktomi, men eftersom jag inte jobbat med
det eller kände till att HotBot byggde på det så...

--
Bob - När sanningen skall fram.