Win95->Win98 med fullversion och bevarade inställningar (i Registret m.m.)
m***@gmail.com
2013-10-16 15:39:17 UTC
Jag vill uppgradera Windows 95 till Windows 98 med fullständig Win 98
version. Hur gör man så gamla program och inställningar bevaras?
Tack på förhand
m***@gmail.com
2013-10-16 15:39:34 UTC
Tack på förhand
m***@gmail.com
2013-10-16 15:39:54 UTC
Tack på förhand
m***@gmail.com
2013-10-16 15:42:14 UTC
On Mon, 13 Sep 1999 23:56:48 +0200, "Svazze"
Jag vill uppgradera Windows 95 till Windows 98 med fullständig Win 98
version. Hur gör man så gamla program och inställningar bevaras?
Ursäktar att jag inte svarar på frågan men du spar troligen
både tid och möda på längre sikt genom att inte försöka dig
på någon uppgradering utan istället genomföra en vanlig
enkel nyinstallation och sedan installera om de program du
behöver. Uppgraderingar av befintlig Windows-installation
leder enligt mina erfarenheter ganska ofta till problem och
oftare så vid relativt stora steg som detta. Det som kan
tyckas smidigt kan alltså leda till mycket merarbete i
efterhand vad gäller felsökning och eventuella
ominstallationer.
--
Mikael K Karlsson - http://surf.to/mkk/
Här bevaras filer länge märker jag. Jag spar mina viktiga filer på arkiv DVD.