Lagen i egna händer?
K j e l l e
2010-05-17 10:08:39 UTC
On Sun, 16 May 2010 21:43:57 +0200, Pete Nielssen
<reklam>
Clas Ohlson har bra PS/2 tangentbord för relativt billig penning.
Mindre bra erfarenheter med Kjell & Co (främst försvinnande tryck
på tangenttopparna).
</reklam>
Akta er för svarta tangentbord, där försvinner texten snabbt
på tangenterna.
Precis vad mitt tangentbord var. Plastmaterialet försvinner också
efterhand, oavsett färg på tangentbordet.
Jag har aldrig ett det fenomenet på ett vitt tangentbord.
Jag har ett som är 20 år gammalt och mycket använt och
det ser fortfarande bra ut.
Svarta tangentbord är utslitna redan efter något år.
Jag måste göra <reklam> för mitt Deltaco TB-104. Fungerar utmärkt och
texten på tangenterna finns kvar. Problemet är att undvika att det
ramlar ner i golvet för ofta. Kjell & Co hade denna modell på rean i år
så jag köpte ett till, ifall du skulle få rätt.

Är den här gruppen död? Fungerar pc-datorerna så bra numera?
Kjelle
x***@y.z
2010-05-17 10:43:03 UTC
Post by K j e l l e
[...]
Det är ett Logitech jag har också, fast en s.k. desktop. Både
tangentbord och mus.Bokstävlarjävlarna syns hur bra som helst, men
tangentbordet får för sig att repetera ibland, strunta i tecken ibland
och musen scrollar bara neråt, inte uppåt. Börjar vara dags med nytt.
Jag skulle vilja ha Logitech-musen med dubbla scrollhjul, men den
finns visst inte längre.